Eksternt kontoudtog
Tarrild
2008-11-11 13:20:00 UTC
Jeg har det samme problem som Flemming Petersen fra 2006. Jeg skal udskrive
eksterne kontoudtog til word, men jeg har også et lille spørgsmålstegn foran
rapporten (Debitor - Rapporter - Periodisk - Externt kontoudtog). Når jeg
prøver at køre den får jeg beskeden:

Elementet : CustAccStatementWord findes ikke

Nogen der kan hjælpe?

mvh Tarrild
Henning Willer, Norriq A/S
2008-11-11 13:31:01 UTC
Jeg gætter at det er version Dynamics 2008 ? , det kan enten være din
aktionsliste eller stien til hvor dine skabeloner ligger.
--
Mvh
Henning Willer
mvh Tarrild
Tarrild
2008-11-11 14:07:01 UTC
Ja, undskyld. Jeg bruger C5 dynamics 2008 version 4.2.0.256.
Jeg har sat min aktion for DebKontoudtog til at være Debitor_KontoudtogWord.
Mine skabeloner ligger i C5's standardmappe
C5\DocMgmt\CustAccStatementDK.dot. Jeg udskriver fakturaer via Word og det er
ikke noget problem.

mvh Tarrild
mvh Tarrild
Henning Willer, Norriq A/S
2008-11-12 08:45:01 UTC
Er skabelonen rettet, så prøv at erstatte den med oiginalen, er stien i
Generelt / Tilpasning / Systemkonfiguration sat korrekt op?, jeg har ingen
problemer med at udskrive standarden.
--
Mvh
Henning Willer
mvh Tarrild
FHundewadt
2008-11-16 11:43:14 UTC
Post by Tarrild
[...]
Jeg har haft samme problem - opdater din c5 til HF7

Frede